

Jak dokonać zwrotu towaru ?


PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU <<
Wyślij nam maila: [email protected] (w tytule podając OBOWIĄZKOWO nr.
zamówienia i dopisek "zwrot") lub tradycyjnie włóż do paczki formularz.

Zwrot na swój koszt nadasz bez drukowania etykiety w PACZKOMACIE, DHL, ŻABCE lub jednym z tysięcy innych punktów.

KOD QR DO NADANIA WYGODNEGO ZWROTU BEZ ETYKIETY:

Jak dokonać wymiany towaru ?


PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ WYMIANY <<
Wyślij nam maila: [email protected] (w tytule podając OBOWIĄZKOWO nr.
zamówienia i dopisek "wymiana") lub tradycyjnie włóż do paczki formularz.

KOD QR DO NADANIA WYGODNEGO ZWROTU BEZ ETYKIETY:

Uwaga:
- Nie przyjmujemy towarów, od zakupu których odstąpiono po upływie terminu przewidzianego w Regulaminie Sklepu internetowego,
- Przyjmujemy jedynie towary w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie powinien zawierać nieodwracalnych zmian, a te które ewentualnie nastąpiły nie powinny być większe niż wynika to z czynności związanych z zapoznaniem się z towarem.
- Zwrotowi ani zamianie, nie podlegają z powodów higienicznych następujące Towary oferowane do sprzedaży: maseczki ochronne, filtry, majtki, kosmetyki.

Kupujący w ciągu 40 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru może zwrócić nam towar bez podania przyczyny. W terminie 40 dni od daty otrzymania towaru, istnieje także możliwość wymiany towaru na inny kolor lub rozmiar w miarę jego dostępności. W przypadku braku towaru na wymianę – Kupującemu przysługuje zwrot pieniędzy.
W przypadku zwrotu lub wymiany kupujący odsyła towar w opakowaniu fabrycznym na swój koszt na adres sklepu TourSport.pl ul. Tylna 8, 42-600 Tarnowskie Góry.

Proponujemy odesłać paczkę za pomocą WYGODNYCH ZWROTÓW bez drukowania etykiety !

Pamietaj!
- Do zwracanego towaru prosimy wysłać na maila: [email protected] lub dołączyć wypełniony protokół zwrotu towaru. (wybór tradycyjny czy elektroniczny wg. uznania Klienta).
- Do wymienianego towaru prosimy wysłać na maila: [email protected] lub dołączyć wypełniony protokół wymiany towaru. (wybór tradycyjny czy elektroniczny wg. uznania Klienta).
- E-paragony znajdują się na mailu więc nie ma potrzeby drukowania.

Zwracany lub wymieniany towar powinien być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie (w stanie nienaruszonym), oryginalne, podpięte metki i nie powinien nosić nieodwracalnych śladów użytkowania.

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności za towar odbywa się na podstawie fizycznie zwróconego towaru wraz z odesłaną przez Kupującego informacją o numerze rachunku bankowego w przypadku płatności za pobraniem i przelewem zwykłym, na który ma nastąpić zwrot należności, w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy.

Nie przyjmujemy zwrotów towaru za pobraniem.

Dział Zwrotów, Wymian i Reklamacji | Sklep internetowy
(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:00)
telefon: 537 192 223
e-mail: [email protected]