;

Wybrane modele z kolekcji Outhorn -20% taniej od ceny bieżącej ! Promocja trwa tylko do 24.05.2021 !

0 szt.

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Zwroty i wymiany toursport.pl



Kupujący w ciągu 40 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru może zwrócić nam towar bez podania przyczyny. W terminie 40 dni od daty otrzymania towaru, istnieje także możliwość wymiany towaru na inny kolor lub rozmiar w miarę jego dostępności. W przypadku braku towaru na wymianę – Kupującemu przysługuje zwrot pieniędzy.


W przypadku zwrotu lub wymiany kupujący odsyła towar w opakowaniu fabrycznym wraz z dowodem zakupu na swój koszt na adres sklepu TourSport.pl ul. Tylna 8, 42-600 Tarnowskie Góry.

 

Pamietaj!

  • Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu (dopuszczamy kopię/ ksero) oraz wypełniony protokół zwrotu towaru.
  • Do wymienianego towaru musi być dołączony dowód zakupu (dopuszczamy kopię/ ksero) oraz wypełniony protokół wymiany towaru.




Jak dokonać wymiany towaru ?



PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ WYMIANY <<



Jak dokonać zwrotu towaru ?


PLIK PDF DO POBRANIA>> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU <<

Uwaga:

  •  Nie przyjmujemy towarów, od zakupu których odstąpiono po upływie terminu przewidzianego w Regulaminie Sklepu internetowego,
  •  Przyjmujemy jedynie towary w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie powinien zawierać nieodwracalnych zmian, a te które ewentualnie nastąpiły nie powinny być większe niż wynika to z czynności związanych z zapoznaniem się z towarem.
  •  Zwrotowi ani zamianie, nie podlegają z powodów higienicznych następujące Towary oferowane do sprzedaży: maseczki ochronne, filtry, majtki, kosmetyki.
  • Karta podarunkowa 4F nie podlega wymianie w przypadku jej utraty, kradzieży czy uszkodzenia. Karta podarunkowa nie podlega zwrotowi, a to zgodnie z Regulaminem zwrotu i wymiany towarów dostępnych w sklepach stacjonarnych 4F i Outhorn w całej Polsce oraz e-sklepie internetowym www.TourSport.pl (regulamin dostępny przy każdej karcie podarunkowej).
  • W przypadku zapłaty za produkty kartą podarunkową to zwrot pieniędzy odbywa się w ten sam sposób czyli na kartę podarunkową.

 

Zwracany lub wymieniany towar powinien być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie (w stanie nienaruszonym), oryginalne, podpięte metki i nie powinien nosić nieodwracalnych śladów użytkowania.

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności za towar odbywa się na podstawie fizycznie zwróconego towaru wraz z odesłaną przez Kupującego informacją o numerze rachunku bankowego w przypadku płatności za pobraniem i przelewem zwykłym, na który ma nastąpić zwrot należności, w terminie do 14 dni  przelewem na wskazany rachunek bankowy.

Nie przyjmujemy zwrotów towaru za pobraniem.



Dział Zwrotów, Wymian i Reklamacji | Sklep internetowy

(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:00)

telefon: 537 192 223

e-mail: sklep@toursport.pl