

Jak dokonać zwrotu towaru ?

Zachęcamy do skorzystania z szybkiego nadania klikając w link poniżej. Zwrot nadasz bez drukowania etykiety w PACZKOMACIE, DHL, ŻABCE lub jednym z tysięcy innych punktów.
PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU <<
KOD QR DO NADANIA ZWROTU TOWARU BEZ ETYKIETY W PACZKOMACIE, DHL, ŻABCE:

Jak dokonać wymiany towaru ?

PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ WYMIANY <<
KOD QR DO NADANIA ZWROTU TOWARU BEZ ETYKIETY W PACZKOMACIE, DHL, ŻABCE:

Uwaga:
- Nie przyjmujemy towarów, od zakupu których odstąpiono po upływie terminu przewidzianego w Regulaminie Sklepu internetowego,
- Przyjmujemy jedynie towary w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie powinien zawierać nieodwracalnych zmian, a te które ewentualnie nastąpiły nie powinny być większe niż wynika to z czynności związanych z zapoznaniem się z towarem.
- Zwrotowi ani zamianie, nie podlegają z powodów higienicznych następujące Towary oferowane do sprzedaży: maseczki ochronne, filtry, majtki, kosmetyki.
- Karta podarunkowa 4F nie podlega wymianie w przypadku jej utraty, kradzieży czy uszkodzenia. Karta podarunkowa nie podlega zwrotowi, a to zgodnie z Regulaminem zwrotu i wymiany towarów dostępnych w sklepach stacjonarnych 4F i Outhorn w całej Polsce oraz e-sklepie internetowym www.TourSport.pl (regulamin dostępny przy każdej karcie podarunkowej).
- W przypadku zapłaty za produkty kartą podarunkową to zwrot pieniędzy odbywa się w ten sam sposób czyli na kartę podarunkową.
- W przypadku dopłaty do karty podarunkowej cała kwota jest zwracana na kartę podarunkową 4F, OUTHORN, UNDER ARMOUR.
- Klient który dokonał zakupu kartą podarunkową to zaakceptował regulamin toursport.pl i tym samym zgodził się na to aby środki zostały zwrócone wyłącznie na kartę podarunkową.

Kupujący w ciągu 40 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru może zwrócić nam towar bez podania przyczyny. W terminie 40 dni od daty otrzymania towaru, istnieje także możliwość wymiany towaru na inny kolor lub rozmiar w miarę jego dostępności. W przypadku braku towaru na wymianę – Kupującemu przysługuje zwrot pieniędzy.
W przypadku zwrotu lub wymiany kupujący odsyła towar w opakowaniu fabrycznym wraz z dowodem zakupu na swój koszt na adres sklepu TourSport.pl ul. Tylna 8, 42-600 Tarnowskie Góry.
Pamietaj!
- Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu (dopuszczamy kopię/ ksero) oraz wypełniony protokół zwrotu towaru.
- Do wymienianego towaru musi być dołączony dowód zakupu (dopuszczamy kopię/ ksero) oraz wypełniony protokół wymiany towaru.

Zwracany lub wymieniany towar powinien być fabrycznie nowy, posiadać oryginalne opakowanie (w stanie nienaruszonym), oryginalne, podpięte metki i nie powinien nosić nieodwracalnych śladów użytkowania.

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności za towar odbywa się na podstawie fizycznie zwróconego towaru wraz z odesłaną przez Kupującego informacją o numerze rachunku bankowego w przypadku płatności za pobraniem i przelewem zwykłym, na który ma nastąpić zwrot należności, w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy.

Nie przyjmujemy zwrotów towaru za pobraniem.

Dział Zwrotów, Wymian i Reklamacji | Sklep internetowy
(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:00)
telefon: 537 192 223
e-mail: sklep@toursport.pl