;

dodatkowe -30% na nową kolekcję >>4f<< tylko do 01.06 | szybka dostawa 24h

0 szt.

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.
sdsdsdsdsdsd

Kettlebell

Produkty 1 do 30 z 31

  1. 1
  2. 2

Produkty 1 do 30 z 31

  1. 1
  2. 2

Obciążenie - odważniki kettlebell HMS - sklep online TourSport

Kettlebells to jedno z najlepszych narzędzi fitness, które możesz dodać do swojej domowej siłowni, ale w przeciwieństwie do hantli ich zastosowanie nie jest tak oczywiste. Niezręczna konstrukcja uchwytu oznacza, że ​​robienie na nich pompek jest trudne, a wymachy kettlebell mogą być onieśmielające, nie wspominając już o tym, że łatwo je zepsuć. Jakiej firmy są najlepsze obciążniki kettlebell ? Według nas to firmy Body Sculpture, Adidas, Reebok Training i polska marka HMS specjalizująca się w produkcji obciążenia na siłownię, crossfit oraz  innego sprzętu kulturystycznego i fitness.

Kettlebell - jakie obciążenie ? Opinie Klientów

Jeśli szukasz jednego narzędzia, które podniesie poziom twoich sesji treningowych, odważnik kettlebell jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie twojej przygody. Za pomocą tylko jednego ćwieczenia możesz uruchomić takie partie mięśniowe jak: pośladki, ramiona, brzuch, nogi i nie tylko.Piękno treningu kettlebell polega na tym, że każda sesja może się różnić na tyle, że można trenować codziennie lub sześć dni w tygodniu, jeśli zmieni się obciążenie, intensywność i długość treningu.Na początek poszukaj odważnika z żelazną rączką. Nie musi być powlekany gumą — chociaż to zapewnia warstwę ochrony dłoni i podłóg. Dobrą opinią Kettlebell wśród Klientów cieszy się marka HMS - słynny polski producent odważników ketllebell 4kg ,6kg, 8kg, 10kg, 12kg, 14kg, 16kg, 18kg, 20kg, 24kg, 28kg.

Kettlebell jakie mięśnie pracują ?

Trening z kettlebell pomaga nam wytrzymać oraz reagować na asymetryczne obciążenia i stres który dzięki regularnym ćwiczeniom, znacznie zwiększa naszą odporność. Kettlebells to doskonałe narzędzia, które mogą w tym pomóc — zwłaszcza, gdy do naszego treningu dodamy specjalne odmiany z obciążeniem nieparzystym. Te ruchy są nie tylko świetne dla tych, którzy nie mają pasujących dubletów, ale są również zabawnymi sposobami na zwiększenie wszechstronności, gdy jesteś biegły w korzystaniu z jednego odważnika lub dwóch o tej samej wielkości.Ludzie kochają symetrię. Cieszy oko i współbrzmi z naszym poczuciem estetyki i piękna. Lubimy symetryczne twarze i budujemy symetryczne obiekty i struktury. Ale symetria nie zawsze ma sens, zwłaszcza gdy trenujesz, aby osiągnąć cele, takie jak lepsza wydajność, zwiększona moc, większa siła lub zwiększona stabilność.

Dlaczego kettlebell to nietypowe obciążenie?

Ponieważ w prawdziwym życiu nie chodzi o symetrię. Przez większość czasu, gdy coś podnosimy i nosimy w codziennym życiu, przedmiot ten nie jest ani symetryczny, ani zrównoważony. Pomyśl o podniesieniu mebla lub przeniesieniu dziecka na szlak turystyczny po nierównym terenie. Siła w prawdziwym życiu polega na tym, że nasze ciało jest w stanie dostosować się do braku równowagi w płaszczyźnie czołowej i/lub strzałkowej. Jest praktyczny, ale rzadko rozwijany na siłowni. Na przykład bardzo niewiele osób regularnie trenuje z dziwnym obciążeniem na hantlach lub sztandze. Trening z obciążeniem nietypowym pomaga nam ustabilizować cały tułów w płaszczyźnie poprzecznej, aby generować i uwalniać siłę w innych częściach naszego ciała. Ponieważ musimy oddychać w dowolnej pozycji. Każdy oddech, który bierzemy, jest inny, ponieważ nasza mechanika oddechowa musi stale dostosowywać się do kształtu naszej klatki piersiowej. Trening z obciążeniem nietypowym czyli kettlebell stwarza dodatkowe zapotrzebowanie, które zmusza nas do optymalizacji oddychania pod obciążeniem.

Kettlebell jakie ćwiczenia ?

Kettlebell szczególnie dobrze nadają się do treningu z obciążeniem nieparzystym — jedyne, czego potrzeba, to dwa dzwonki z wystarczającą różnicą masy, aby dostosować się do treningu. W związku z tym możemy zastosować koncepcje treningowe z obciążeniem nieparzystym do szerokiego zakresu podstawowych umiejętności z odważnikiem: martwego ciągu, zamachu, czyszczenia, przysiadów i wyciskania. W przypadku każdej umiejętności ważne jest, aby regularnie zmieniać rękę, która trzyma cięższy odważnik. Przełącz dzwonki na każdym zestawie, aby równomiernie rozłożyć efekt treningu po obu stronach ciała.