;

kody rabatowe na wiosnę: ALPINE PRO "logalp" -10% | TRESPASS "logtre" -20% | wysyłka 24h

0 szt.

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.
sdsdsdsdsdsd

Czołówki

3 produkt(ów)

3 produkt(ów)

Czołówki sportowe i turystyczne - Petzl - Trespass - Macgyver - sklep online

Jeśli kiedykolwiek brałeś udział w biwakowaniu, pieszych wędrówkach, wędrówkach z plecakiem, wspinaczce, kolarstwie górskim, bieganiu po szlakach lub prawie czegokolwiek innego na dxworze, prawdopodobnie masz latarkę czołową popularnie zwaną czołówką. Podczas gdy ta poręczna technologia wymaga niewielkiego wprowadzenia (wszyscy znają zalety oświetlenia bez użycia rąk), imponujący skok w technologii reflektorów w ciągu ostatnich kilku lat zasługuje na uznanie. Mocne czołówki najlepszym marek Petzl, Black Daimond, Mactronic, Trespass są w trakcie wojny o moc, z jednym wzrostem widocznym w maksymalnej mocy świetlnej (znamionowej w lumenach) i opcjach baterii, a my użytkownicy jesteśmy zadowolonymi beneficjentami. W naszym sklepie online można zakupić najlepsze czołówki na rok 2022. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz i porównaj czołówki, w szczególności jesli chodzi o moc świetlną.

Jaką wybrać czołówkę Petlz? Najlepsze latarki czołowe

Kiedy rozbijasz namiot w nocy, biegasz w terenie o zmierzchu lub po prostu szukasz czegoś na strychu, nie możess niczym zastąpić wygody oświetlenia bez użycia rąk, jaką oferuje latarka czołowa. Obecnie reflektory w czołówkach wykorzystują jako źródło światła diody LED które są wytrzymałe, energooszczędne i trwałe. Co zatem odróżnia jedną latarkę od drugiej? Skąd wiesz, co kupić? Istnieje kilka głównych zmiennych, które różnicują latarki czołowe.

Na co zwrócić uwagę wybierając czołówkę ? Na co dzień, w góry, do biegania, na rower  

Ważnę są typy wiązki reflektorów w latarkach czołowych:
punktowy - ta ciasna wiązka najlepiej umożliwia oglądanie z dużej odległości. W większości przypadków jest to lepszy wybór do poruszania się po szlaku w ciemności lub regulowane reflektory które są najbardziej wszechstronne na co dzień.

Moc światła reflektora (w lumenach)
Lumeny to jednostka miary, która mierzy całkowitą ilość światła emitowanego we wszystkich kierunkach przez źródło światła. Zazwyczaj światło o dużej liczbie lumenów zużywa energię szybciej niż światło o mniejszej liczbie lumenów. Czyli im wyższy lumen, tym jaśniejsze światło? W większości przypadków tak, ale nie zawsze. To, jak dobrze producent czołówki skupia i kieruje to światło, może mieć wpływ na wykorzystanie tych lumenów.
Odległość wiązki reflektorów
Podstawowym celem latarki czołowej jest kierowanie światła na obszar docelowy. Reflektory są testowane w celu określenia, jak daleko (w metrach) mogą emitować użyteczne światło. Podczas gdy lumeny informują o tym, jak jasno świeci reflektor (u źródła), odległość wiązki reflektora informuje o tym, jak daleko się ona znajduje (do powierzchni, którą chcesz oświetlić).
Czas pracy reflektora
Ta specyfikacja daje wyobrażenie o tym, jak długo Twoja latarka będzie działać od momentu pełnego naładowania. Jednak branża czołówek zaczęła ostatnio zmieniać sposób pomiaru, więc jeśli porównujesz jedną czołówkę z drugą, możesz zobaczyć mylące liczby. Oto dlaczego: producenci mierzyli kiedyś czas pracy do momentu, gdy czołówka nie była w stanie wytwarzać użytecznego światła (światła księżyca w pełni) z odległości 2 metrów. Nowy standard wykorzystuje 10 procent pierwotnej jasności światła jako punkt, w którym kończy się czas działania. Na przykład, zgodnie ze starym standardem, określona lampa przednia o jasności 350 lumenów może mieć czas pracy 40 godzin. Jednak zgodnie z nowym standardem czas pracy tej samej czołówki może wynieść zaledwie 2 godziny. (Powinno to zapewnić kolejne 38 godzin oświetlenia, ale ten poziom oświetlenia jest zmniejszony.) Tak więc, jeśli znajdziesz dwa pozornie podobne reflektory z dużą różnicą w czasie pracy, może po prostu nie być jeszcze testowany przy użyciu nowego standardu.
Waga reflektora
Większość czołówek z dołączonymi bateriami waży mniej niż 200 gram i ma podobny rozmiar. Nie zauważysz znaczących różnic w rozmiarze i wadze czołówki, dopóki nie zaczniesz badać niektórych modeli o bardzo dużej mocy. Niektóre mają górne paski i zewnętrzne akumulatory, które zwiększają objętość. Takie modele są przeznaczone do konkretnych potrzeb (np. wspinaczki), a nie rutynowych przygód.
Poziomy/tryby jasności reflektorów
Większość reflektorów oferuje co najmniej tryb wysoki i niski. Inne mogą oferować trzy lub więcej trybów.

Dodatkowe funkcje reflektorów w markowych lampach czołowych:

Moc regulowana - zamiast stopniowo przyciemniać się w miarę wyczerpywania baterii, regulowane latarki zapewniają stały poziom jasności przez cały okres eksploatacji baterii. To pozytywna – i zasłużenie popularna – cecha.
Tryb czerwonego światła
Wiele latarek czołowych oferuje tryb światła czerwonego. Czerwone światło nie powoduje kurczenia się źrenic tak, jak światło białe, więc jest dobre do użytku w nocy.
Wodoodporność - wszystkie czołówki sprzedawane w TourSport są w stanie wytrzymać pewien stopień ekspozycji na deszcz i śnieg. (Poradzą sobie również ze skromnymi upadkami i wstrząsami.)
Przechylenie - fajną opcją jest możliwość regulacji zespołu reflektora w górę iw dół. Pozwala ustawić wiązkę dokładnie tam, gdzie chcesz. Jest to szczególnie przydatne podczas czytania przez czołówkę.
Włączniki/wyłączniki - jeśli oglądasz latarki czołowe w sklepie, wypróbuj przyciski, aby sprawdzić, czy podoba Ci się sposób, w jaki latarka przechodzi przez tryby (od wysokiego do niskiego lub odwrotnie). Ponadto niektóre przełączniki blokują się, aby zapobiec przypadkowemu włączeniu reflektora wewnątrz opakowania.
Baterie - latarki czołowe zaprojektowane do pracy z bateriami litowymi są dobrym wyborem do użytku w niskich temperaturach, ponieważ baterie litowe przewyższają baterie alkaliczne w niskich temperaturach.
Zewnętrzne akumulatory, górne paski - niektóre latarki czołowe o dużej mocy, które wykorzystują cztery akumulatory, umieszczają akumulator z tyłu pałąka i prowadzą mały kabel z pakietu do latarki czołowej. Zmniejsza obciążenie czoła, ale może być niezgrabne. W niektórych modelach oferowane są górne paski (czasem zdejmowane), aby zwiększyć stabilność.