;

FINAŁ WYPRZEDAŻY DO -70% ALPINE PRO, TRESPASS | SPRAWDŹ KODY RABATOWE | Zamów teraz

0 szt.

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pytania i odpowiedzi

  • All
  • NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co mi da rejestracja?
Co oznaczają statusy, jakie otrzymuje moje zamówienie? Co to oznacza dla realizacji zamówienia?
Czy jeżeli zakupiona rzecz nie będzie na mnie pasowała to będę mógł ją zwrócić?
Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?
Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem, a nie poprzez szybkie płatności Payu, Paypal, Przelewy24 ?
Czy można wybrać godzinę doręczenia lub podać różne adresy doręczenia w zależności od planowanej godziny doręczenia?
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?
Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?
Czy wszystkie prezentowane na stronie sklepu produkty znajdę w sklepie stacjonarnym?
Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem poczty?
Dlaczego wcześniej kupiłam/em produkt po wyższej cenie, a teraz jest on w promocji?
Jak działa system PayPal?
Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?
Nie mogę odnaleźć pewnego produktu na stronie sklepu. Czy jest szansa, aby go dla mnie sprowadzić?
Przerwało mi połączenie internetowe podczas opłacania zamówienia. Co powinienem zrobić?

Co mi da rejestracja?
Co oznaczają statusy, jakie otrzymuje moje zamówienie? Co to oznacza dla realizacji zamówienia?
Czy jeżeli zakupiona rzecz nie będzie na mnie pasowała to będę mógł ją zwrócić?
Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?
Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem, a nie poprzez szybkie płatności Payu, Paypal, Przelewy24 ?
Czy można wybrać godzinę doręczenia lub podać różne adresy doręczenia w zależności od planowanej godziny doręczenia?
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?
Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?
Czy wszystkie prezentowane na stronie sklepu produkty znajdę w sklepie stacjonarnym?
Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem poczty?
Dlaczego wcześniej kupiłam/em produkt po wyższej cenie, a teraz jest on w promocji?
Jak działa system PayPal?
Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?
Nie mogę odnaleźć pewnego produktu na stronie sklepu. Czy jest szansa, aby go dla mnie sprowadzić?
Przerwało mi połączenie internetowe podczas opłacania zamówienia. Co powinienem zrobić?