Product was successfully added to your shopping cart.
Jak dokonać zwrotu towaru ?
PLIK PDF DO POBRANIA >> POBIERZ FORMULARZ ZWROTU << Wyślij nam maila:[email protected](w tytule podając OBOWIĄZKOWO nr. zamówienia i dopisek "zwrot") lub tradycyjnie włóż do paczki formularz.
KOD QR DO NADANIA WYGODNEGO ZWROTU BEZ ETYKIETY:
Zachęcamy do skorzystania z szybkiego nadania klikając w link poniżej. Zwrot nadasz bez drukowania etykiety w PACZKOMACIE, DHL, ŻABCE lub jednym z tysięcy innych punktów.
Przyjmujemy jedynie towary w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie powinien zawierać nieodwracalnych zmian, a te które ewentualnie nastąpiły nie powinny być większe niż wynika to z czynności związanych z zapoznaniem się z towarem.
Zwrotowi ani zamianie, nie podlegają z powodów higienicznych następujące Towary oferowane do sprzedaży: maseczki ochronne, filtry, majtki, kosmetyki.
W przypadku zapłaty za produkty kartą podarunkową to zwrot pieniędzy odbywa się w ten sam sposób czyli na kartę podarunkową.
W przypadku dopłaty do karty podarunkowej cała kwota jest zwracana na kartę podarunkową.
Klient który dokonał zakupu kartą podarunkową to zaakceptował regulamin toursport.pl i tym samym zgodził się na to aby środki zostały zwrócone wyłącznie na kartę podarunkową.
W przypadku zwrotu lub wymiany kupujący odsyła towar w opakowaniu fabrycznym na swój koszt na adres sklepu TourSport.pl ul. Tylna 8, 42-600 Tarnowskie Góry.
Pamietaj!
Do zwracanego towaru prosimy wysłać na maila:[email protected] lub dołączyć wypełniony protokół zwrotu towaru. (wybór tradycyjny czy elektroniczny wg. uznania Klienta).
Do wymienianego towaru prosimy wysłać na maila:[email protected] lub dołączyć wypełniony protokół wymiany towaru.(wybór tradycyjny czy elektroniczny wg. uznania Klienta).
E-paragony znajdują się na mailu więc nie ma potrzeby drukowania.
Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności za towar odbywa się na podstawie fizycznie zwróconego towaru wraz z odesłaną przez Kupującego informacją o numerze rachunku bankowego w przypadku płatności za pobraniem i przelewem zwykłym, na który ma nastąpić zwrot należności, w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Nie przyjmujemy zwrotów towaru za pobraniem.
Dział Zwrotów, Wymian i Reklamacji | Sklep internetowy
(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:00)