RegattaRegatta Dare 2BDare 2B MerrellMerrell SalomonSalomon BergBerg Pozostałe marki

Regulamin

Płatności, Dostawa

  1. Zamówienie należy potwierdzić poprzez wypełnienie i przesłanie formularza opcji dostawy/płatności. (formularz powinien zawierać także adres dostawy jeżeli jest inny niż ten podany w allegro).
  2. Płatności za zamówiony towar można dokonać:

    - przelewem (płatność z góry) na rachunek:

    Tour Sport
    ul. Zagórska 189
    42-680 Tarnowskie Góry

    ING, nr rachunku: 08 1050 1230 1000 0024 1380 3814

    wraz z podanym tytułem przelewu “zakup allegro” oraz imię i nazwisko

    - za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki kurierskiej
  3. Zamówiony towar zostanie wysłany przesyłką kurierską (DPD) w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem, bądź w ciągu 24 godzin od zaksięgowania przelewu.

    Przesyłki są doręczane w godzinach pracy kuriera czyli 8-17. Proszę wziąć to pod uwagę podczas podawania adresu dostawy.

    Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę, która jest dowodem zakupu. Faktura jest wystawiana na nazwisko Kupującego na adres wysyłkowy.
  4. Koszty przesyłki kurierskiej:

    Na każdej z aukcji widnieje kwota kosztów przesyłki.

    Przy zakupie kilku produktów z aukcji płacisz tylko raz za wysyłkę.

Gwarancja, Reklamacje

  1. Wszystkie towary sprzedawane na aukcjach Tour Sport pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i są objęte gwarancją producenta.
  2. Prawo do złożenia Reklamacji na towar zakupiony na aukcjach Tour Sport przysługuje przypadku stwierdzenia wad fabrycznych towaru, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie przewozu towaru.
  3. Reklamacje należy odsyłać na własny koszt na adres:

    Sklep Tour Sport.
    Dział Reklamacji:
    Al. J. Nowaka Jeziorańskiego 1,
    44-102 Gliwice

  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
  6. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru zwracamy kupującemu pieniądze na podstawie odesłanej przez Kupującego podpisanej kopii formularza z paragonem lub faktury korygującej oraz informacji o numerze rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności, w terminie 14 dni roboczych przelewem na rachunek bankowy.
  7. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne towaru, np. rozdarcia, powstałe w skutek niewłaściwego użytkowania lub konserwowania towaru oraz będące wynikiem normalnego zużycia towaru.

Zwrot / Wymiana towaru


  1. Wymiana towaru
  2. Jeżeli zakupiłeś u nas produkty w sklepie internetowym i okazało się, że rozmiar lub kolor nie pasuje, pamiętaj że możesz wymienić towar na inny o ile jest dostępny w naszym sklepie. Na decyzję masz 30 dni od daty odebrania przesyłki. Chętnie wymienimy towar na taki, który będzie cię satysfakcjonował.

    Pamiętaj ! W sklepie TourSport ponowna wysyłka wymienianego towaru od 80zł jest darmowa.

    Jak dokonać wymiany towaru?

    1. Złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym toursport.pl na towar, na który chciałbyś wymienić zwracany produkt. (w polu komentarz wpisz WYMIANA).

    2. W paczce znajduje się wydrukowany formularz jeśli uległ zniszczeniu, pobierz formularz wymiany ze strony www.toursport.pl .

    3. Wypełnij formularz i koniecznie podaj numer NOWEGO zamówienia.

    4. Zapakuj paczkę dołączając do niej wypełniony formularz zwrotu oraz dokument zakupu.

    5. Odeślij na swój koszt paczkę na adres:

    Sklep TourSport,
    Al. J. Nowaka Jeziorańskiego 1,
    44-102 Gliwice

    Nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt oraz paczek odesłanych za pobraniem.

    6. Gdy dotrze do nas towar na wymianę poinformujemy Cię przy pomocy wiadomości e-mail o odebraniu przez nas wymienianego towaru. Towar zostanie sprawdzony czy nie nosi śladów użytkowania.

    7. Paczkę z nowym towarem wyślemy do Ciebie w przeciągu 1-2 dni. Dostaniesz informację na maila gdy paczka zostanie wysłana.



  3. Zwrot towaru
  4. Jeżeli produkt zakupiony u nas w sklepie internetowym nie spełnia Twoich oczekiwań pamiętaj, że masz prawo do zwrotu w przeciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki przez Klienta. Warunkiem zwrotu towaru jest dostarczenie ich w stanie niezmienionym (czysty, nieużywany, z metkami w oryginalnym opakowaniu). Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.

    Jak dokonać zwrotu towaru?

    1. W paczce znajduje się wydrukowany formularz jeśli uległ zniszczeniu, pobierz formularz zwrotu ze strony www.toursport.pl.

    2. Wydrukuj i wypełnij formularz.

    3. Zapakuj paczkę dołączając do niej wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu oraz dokument zakupu.

    4. Odeślij na swój koszt paczkę na adres:

    Sklep TourSport,
    Al. J. Nowaka Jeziorańskiego 1,
    44-102 Gliwice

    (Nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt oraz paczek odesłanych za pobraniem).

    5. Gdy dotrze do nas paczka , towar zostanie sprawdzony czy nie nosi śladów użytkowania.

    6. Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia zwrotu na sklep.


  5. Darmowy zwrot/wymiana przez Allegro InPost.


  6. Jak zwrócić/wymienić towar zamówiony przez Allegro InPost?

    Jeżeli wybrałeś formę wysyłki Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu .

    Aby odesłać przedmiot wykonaj:

    Krok 1

    Wejdź na Twoje konto w allegro.pl z którego kupiłeś produkt do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz e-mail z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.

    Zobacz wzór pisma wymiany -kliknij.

    Zobacz wzór pisma zwrotu -kliknij.

    Krok 2

    Przygotuj przesyłkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.

    Krok 3

    Czekaj na wymieniany produkt lub zwrot gotówki wg. regulaminu.

    UWAGA !

    Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.
    Kod otrzymasz na wskazany adres e-mail. Kod jest aktywny przez 71 godzin od momentu, w którym go otrzymasz.


Kupuj bez obaw

Gwarancja satysfakcji

Gwarantujemy pewne zakupy i tylko oryginalne produkty. Na każdy zakupiony u nas produkt otrzymujesz paragon lub Fakturę Vat. Jeśli towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz go wymienić na inny lub zwrócić.

Program ochrony kupujących

Wszystkie zakupy na naszych aukcjach są ubezpieczone przez allegro.pl do wysokości 10 000 zł

Payback

Wszystkie zakupy na naszych aukcjach są ubezpieczone przez allegro.pl do wysokości 10 000 zł

Zakupy bez rejestracji

Nie posiadasz konta na Allegro? Dla nas to nie problem, bo u nas możesz dokonać zakupów bez rejestracji!